Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 14.02.2019. 11:51
Nabavka kancelarijskog inventara za potrebe Društva: klima uređaji, usisivači, itison–podna prostirka
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
238-1-1-54-3-28/19
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JP BH POŠTA D.O.O. SARAJEVO
IDB/JIB 4200682210005
Kontakt osoba Odjeljenje za javne nabavke -
Adresa Obala Kulina bana 8
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 252-661
Faks (033) 252-813
Elektronska pošta kabinet@posta.ba
Internet adresa www.posta.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Poštanske usluge
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
3
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Više lotova
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka i isporuka kancelarijskog inventara za potrebe Društva (ponovljeni postupak za LOT 3, LOT 5 i LOT 6)
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Predmet nabavke je kancelarijski inventar i to podjeljeno na lotove
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
39713430-6 | Usisavači | |
39532000-0 | Podni prostirači |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Kao u TD
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Nije posebno navedena
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
a) Uspješno iskustvo u realizaciji jednog Ugovora, a koji se odnosi na predmet nabavke po lotovima koji treba da
sadrži jedan ugovor u minimalno procjenjenoj vrijednosti nabavke po svakom lotu, za koji dostavlja ponudu, za period ne
duži od tri godine ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanaja, ako je ponuđač registriran odnosno počeo raditi
prije manje od tri godine.
b) Kopija tehnicke specifikacija proizvođača ponuđene robe sa jasnim oznakama modela i verzija.
7.3.2 U svrhu dokazivanja tehničke i profesionalne sposobnosti, ponuđač je dužan dostaviti slijedeće dokaze kojima se
dokazuje ispunjavanje uslova iz tačke 7.3.1. pod a) tenderske dokumentacije:
a) Spisak izvršenih Ugovora po svakom LOT-u o isporučenim robama koji su predmet nabavke (za svaki LOT posebno)
u posljednje tri godine ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja, ako je ponuđač registrovan, odnosno počeo
da radi prije manje od tri godine, koji sadrži jedan Ugovor čija minimalna vrijednost treba biti u iznosu procjenjene
vrijednosti lota za koji dostavlja ponudu, bez uračunatog PDV-a.
Uz spisak izvršenih Ugovora ponuđač je dužan dostaviti potvrdu koje su u vezi sa listom isporučene robe, a koju daje druga
Ugovorna strana o njihovoj realizaciji, a koje obavezno sadrže: naziv i sjedište Ugovornih strana ili privrednih subjekata,
predmet Ugovora, vrijednost Ugovora, vrijeme i mjesto izvršenja Ugovora i navode o uredno izvršenim Ugovorima.
U slučaju da se takva potvrda iz objektivnih razloga ne može dobiti od Ugovorne strane koja nije Ugovorni organ, važi izjava
ponuđača o uredno izvršenim Ugovorima, uz predočenje dokaza o učinjenim pokušajima da se takve potvrde obezbjede;
b) Dostaviti kopiju tehnicke specifikacije ponuđene robe sa jasnim oznakama modela i verzija.
7.3.4 Ponuđač je dužan dostaviti u sastavu ponude originale ili ovjerene kopije dokumenata kojim dokazuje tehničku i
profesionalnu sposobnost osim pod tačkom b).
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
2.3.2019.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 13.3.2019. 10:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 13.3.2019. 10:15:00
Adresa i mjesto Obala Kulina bana br.8, Sarajevo
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Klima uređaji
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
nabavka, isporuka i montaža klima uređaja
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
III Ukupna količina ili obim ugovora
LOT 3: Klima uređaji - 2,5 kW - CP Zenica 5 komada, - 3,5 kW –
GPC 2 komada, CP Travnik 1 komad, CP Tuzla 3 komada, CP Mostar 3 komad i CP Zenica 2 komad, - 5,0-5,5 kW -CP
Sarajevo 4 komada, CP Zenica 3 komada.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
32370,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Ugovor se zaključuje na period od 60 dana od dana potpisivanja ugovora.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
6.1.1.2. Mjesta sukcesivne isporuke robe koja su predmet nabavke su: osnovne organizacione jedinice franko istovareno i
montirano objekti Kupca: Sarajevo na adrese Put života bb. i Obala Kulina bana 8.; te u Centrima pošta: Zenica; Travnik;
Bihać; Tuzla, Mostar i Goražde.
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Usisivači
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
nabavka, isporuka i montaža poštanskog inventara
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Usisivač za prašinu: CP Mostar 1 komad, CP Sarajevo 10 komada - Usisivač za pepeo: CP Tuzla 2 komada i CP Zenica 2
komad,
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
5060,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Ugovor se zaključuje na period od 60 dana od dana potpisivanja ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
6.1.1.2. Mjesta sukcesivne isporuke robe koja su predmet nabavke su: osnovne organizacione jedinice franko istovareno i
montirano objekti Kupca: Sarajevo na adrese Put života bb. i Obala Kulina bana 8.; te u Centrima pošta: Zenica; Travnik;
Bihać; Tuzla, Mostar i Goražde.
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Itison –podna prostirka
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
nabavka, isporuka i montaža poštanskog inventara
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
III Ukupna količina ili obim ugovora
CP Zenica 500 m²
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
5125,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Ugovor se zaključuje na period od 60 dana od dana potpisivanja ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
6.1.1.2. Mjesta sukcesivne isporuke robe koja su predmet nabavke su: osnovne organizacione jedinice franko istovareno i
montirano objekti Kupca: Sarajevo na adrese Put života bb. i Obala Kulina bana 8.; te u Centrima pošta: Zenica; Travnik;
Bihać; Tuzla, Mostar i Goražde.
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TOP SPORT d.o.o. Bijeljina - Hajduk Veljka br. 13 76300 Bijeljina
-
Design office d.o.o. Banja Luka, u likvidaciji - Ulica Pave Radana broj 2 78000 Banja Luka
-
GRAFIKON d.o.o. Sarajevo - Ul. Grbavička br. 30 71000 Novo Sarajevo
-
Keckom d.o.o. Banja Luka - Ulica ravnogorska broj 24 78000 Banja Luka
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
03.06.2019
-
03.06.2019
-
03.06.2019
-
16.04.2019
-
16.04.2019
-
16.04.2019